غارت بیت المال با فیش های حقوقی نجومی
تحلیلی و حبری
جهت شادی روح مطهر شهدا و امام شهدا و تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) صلوات

مظالب وبلاگ را چگونه ارزیابی می کنید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  رسا و آدرس mpapg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 58739
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

کل مطالب : 132
کل نظرات : 3

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 7
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 9
بازدید سال : 51
بازدید کلی : 58739
غارت بیت المال با فیش های حقوقی نجومی

در آستانه شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) هستیم ایامی که با الگو گرفتن از زندگانی آن حضرت برای خود توشه ای فراهم کنیم. در حکومت علی(ع) عدالت و اجرای آن بعنوان یک شاخص در اجرای احکام اسلامی مشهود و نمود عینی  است  حضرت یکی از شرایط پذیرش حکومت را اجرای عدالت  را عنوان می کند عدالتی که بعدها طلحه و زبیر ها را از صفوف مسلمین جدا می سازد. برای او فرقی نمی کرد که ان فرد اشراف زاده است یا فقیر و بی کس .دریافت حقوق همان سه درهمی بود که به انان می داد حضرت نیمه های شب کسیه های نان و رطب را به خانه های فقیران می رساند تا درد گرسنگی و نداری را کمتر احساس کنند. اوست که بیت المال را برای همه می خواست  وبالسویه. این باید برای ما و مسئولین یک الگو قرار گیرد. وقتی نام علی و افتخار مسلمانی خود را به او منتسب می کنیم باید روش و منش زندگی ما نیز علی گونه باشد همه ائمه بزرگوار و رهبران جامعه اسلامی این گونه بودند.

اما امروز در نظام اسلامی متاسفانه هر روز شاهد غارت بیت المال توسط برخی افراد زر و زو و صاحبان قدرت هستیم که  در آمد بیت المال را برخی به یغما می برند.از اختلاس مرتضی رفیق دوست و شهرام جزایری گرفته تااختلاس 3هزار ملیاردی خاوری و بابک زنجانی و دهها اختلاس های کوچک و بزرگ  بیانگر وجود فساد اداری و مبارزه با آن است هر بار روسای قوای سه گانه  عزم خود را بر مبارزه با فساد اداری می کننداما باز هم  برخی با دست انداختن بر بیت المال سهم میلیونها نفر را می خورند . فیش های حقوقی چند صد ملیونی و برخی دهها میلیونی توسط برخی از مدیران دولتی و شرکتهای دولتی یکی دیگر از این غارت بیت المال می باشد. چطور مکن است مردمی که  درد بیکاری فقر و تورم و قدرت داشتن یک زندگی متوسط را ندارند عده ای پیدا می شوند و  با دارایی ملت بازی می کنند چطور ممکن است دولت محترم پرداخت یارانه که حق قانونی و لطف دولت کریمه احمدی نژاد است را بعنوان یک مصیبت عظمی  اعلام می کند اما در برابر این پرداخت های حقوق نجومی فقط باید دستور  اکتفا می کند پرداخت هایی در قالب انواع و اقسام  مختلف و پاداش های مختلف نه برای آن مدیر بلکه برای فرزندان آن صورت می گیرد.مسلما نبود نهاد های نظارتی منجر به این تخلفات مالی می شود لازم است محاکمه وقطع ید کهمصداق حد سرقت است صورت پذیرد تا احدی قصد دست اندازی بیت المال را نداشته باشد.



تعداد بازدید از این مطلب: 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود